Vincent op stage in Kaapstad Zuid-Afrika

Bijna is het zover

beste allemaal,

Tjaa nu komt het allemaal wel heel dichtbij. Aanstaande zondag vertrek ik al naar zuid afrika! het is allemaal nog zo onwerkelijk, afgelopen week was ik nog heel hard bezig om mijn school te halen, en vanaf woensdag was ik dan klaar. Me nederlands lerares zei me dat ik het nu gwn allemaal moet laten rusten, en moet gaan genieten....

Maar dat kan natuurlijk niet zonder mijn familie en vrienden gedag te zeggen, afgelopen week had ik met de familie een paasbrunch. Verder hebben veel vrienden deze week tijd geeist van mij om nog even een laatste dagje door te brengen met ze. Zo ook gister, zat op het strand toen moeders belde: vanaf morgen blijf jij thuis mannetje... want je moet je lijstje nog maken met wat je allemaal mee wilt nemen, verder moet je je spelerskaart nog regelen en een hele hoop andere shit. Vooruit mam, nou ik in de avond naar me broer gegaan, lekker hapje gegeten en filmpje gekeken, en natuurlijk een preek gehad dat ik dingen niet op het laatste moment moet doen, omdat hij geen zin had om mijn problemen op te lossen als ik daar zit. ( stiekem weet ik dat als er echt iets is hij 1 van de eerste is die in actie komt

Cool
).

Maargoed er is nog steeds een hoop dat ik moet doen, onder andere nog steeds veel vrienden gedag zeggen, koffer pakken, naar een feest in amsterdam, zaterdag uit eten met vrienden enz. Te veel dingen in te weinig tijd!!!

Volgend berichtje zal denk ik of paszijn voordat ik weg ga zondag of als ik in Cape town ben,

cheers vincent

Reacties

Reacties

Meriam

heeej vin!!
wat superr GAAF
ik wis helemaal ni dat je daar heen ging joh!
nou heb iik je ook zoo supr lang niet meer gezien!!
gefeliciteerd man met het behalen van je diploma!!
en heeel veeeel plezier!!

spreek je miss nog dan..
xxx meriam je oude klasgenootje!!/ knuffelbeertje (K)

Kimmy

Vinniee!

Fijne tijd daar!!

xx.

Nick

Vinnnieee ben je er al ?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!