Vincent op stage in Kaapstad Zuid-Afrika

1st day

20-04-2009 Luitjes,

Nou het was me wat hoor, ik gister in de auto op weg naar dusseldorf, het verliep eigenlijk allemaal vlekkeloos, totdat ik op london aankwam. Flight to CapeTown two hours delayed. Dus wat kan je doen? Precies, je gaat nog maar eens even het thuisfront bellen... Nou verder een krantje gekocht, nadat die uit was heb ik me laptop aangesloten op het stopcontact en ben ik film gaan kijken. Rust denk je dan?? NJET!! Komt er een 1 of andere rare knakker tegenover me zitten met een R van hier tot ginter, dus dat.

Eindelijk ging me vlucht, chill 3 stoelen voor mezelf, dus you understand... vincent is languit gaan liggen... ogen open gedaan toen we 30 min voor CapeTown waren, kijk even uit me raampje: enigste wat ik zie is 1 grote zandbak... hmm niet boeiend, en dus weer even me ogen dicht. 1 uur in de middag zijn we geland( same tijdzone as in the netherlands).

Op vliegveld aangekomen gaat alles voorspoedig, word opgehaald door meneer van der valk. Goed vraagt die, ben je moe? Ik zeg: nee valt wel mee! Dus spullen bij me appartement gebracht! Snel verder naar zijn huis, zijn vrouw (eind 30) heeft lekker voor ons gekookt, maar god die mag er wel wezen (A). Verder zijn er super aardige mensen, nou meteen naar eten heeft hij me de rugby laten zien, we zijn naar de shopping mall geweest om eten te kopen.

Daarna heb ik me snel omgekleed thuis, want moest al meteen trainen... dus goed... de coach van het Italiaans rugby team kwam nog even langs... commentaar geven op de vorige wedstrijd. Goed ik mocht mee doen, rustig aan begonnen, en mijn god serieus die gasten zijn keihard en heeeeeel goed... doesnt matter, motivate me more and more.

Laughing
Daarna uit eten geweest met familie van der Valk, daarna naar huis gelopen. Kom thuis,moet door een elektrisch beveiligd hek met pincode, vervolgens moet ik een stale deur open maken, en dan pas de voordeur. Alarm uitschakelen en ben eindelijk binnen in ford knox. Helemaal kapot ziet een vrouwtje rondlopen en ik stel me voor, en vraag hoe of wat, luisterd dan eens even mensen: Vincent heeft zijn eigen schoonmaakster, die ook nog eens mijn stinkende rugby kleren meteen gaat wassen, CHILLL!!!! Maja morgen moet ik weer rugbyen en veeeeeeel dingen doen, dus ik gaat slapen....

Wil even al mijn familie en vrienden bedanken voor alles, afgelopen week was gewoon helemaal te gek!!!

Fotos volgen nog,

Liefs Vincent
Cool

Reacties

Reacties

Bro Mich

Hey bro .. Klinkt allemaal veel belovend ! :-) zo te horen gaat het je goed af. je hebt je eerste echte rugby training achter de rug en bent nog in staat ff wat te posten. kickuh ! geniet ervan ! is het een beetje lekker weer ?

vincent

20 graden, dus mag niet klagen:P. eerste training gehad maar ben wel gesloopt gek!!!:D
vandaag mocht ik uitslapen tot 9 uur:D see you

Frances

Hee Vin!

Klinkt bijna TE goed allemaal! Ben benieuwd hoeveel je van de stad / het land krijgt te zien na zoveel trainen en dan ook nog je stage ;-)
En een schoonmaakster?! Zo ga je NOG niet zelfstandig worden he! (grin)
Geniet ervan! Zie erg uit naar je volgend verhaal & fotos :-)

Edward

little big bro! klinkt erg goed inderdaad! echt relaxt een eigen schoonmaakster te hebben. ik stuur mijn was wel naar jou :P
geniet van alles en tot snel!

Tom

Haha klinkt goed allemaal man :D Tuurlijk het zal wel zwaar zijn/worden met al dat getrain, maar hoe lauw ^^ Absoluut beste stage van iedereen! GL mate!

Bro Mich

hey dude .. kicke foto's man !

Denk wel dat je de hondjes te vriend moet houden .. ze
zien er uit als als en niet meer loslaten ;-)

Enjoy.

Arjenne

Hi Vin,

Bedankt voor je berichtje, hier is ook alles leuk:D
Stage is echt beterr! Daniel komt over 2 weken, en me ouders komen volgende week al! dus kan niet wachten wordt echt leuk allemaal! Me oom en tante komen nog met neefje en nichtje.. En me chickiess (Lianne enzoo) komen ook nog! dus word allemaal een drukke boel!
Komen er nog mensen bij jou op bezoek?

Have fun en ik spreek je!

xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!