Vincent op stage in Kaapstad Zuid-Afrika

second day

22-04-2009 hehehe morge,

Ik ben vandaag echt helemaal gaar!!! Dat is dus ook meteen de reden waarom ik gister niks op me site heb gezet. Het begon dus eigenlijk allemaal op dinsdag!

Ik kon lekker uitslapen en wakker worden met een temperatuur van 22 graden, jammer genoeg was het bewolkt maar ach... om 10 uur werd ik opgehaald door robert, hij liet mij me werkplek zien bij een bedrijf dat ETA word genoemd( ja idd ETA)! Wat ik daar moet doen? Hmm drie keer raden, fitness en some other things which arent interesting at all. Maargoed de manager daar called steve harris wasnt there dus heeft die me weer een stukje meer van capetown laten zien, het vervelende is dat als je niet bekend bent in capetown en je word binnen 2 dagen gewoon de halve stad door gereden met wegen die ik moet onthouden je het best wel een doolhof vind. Robert had om 13;00 een afspraak ergens, dus dropte hij mij ergens bij een shopping mall. Ik heb wat rond gelopen en boodschappen gedaan, daarna naar huis gelopen, gegeten en rugby gekeken op tv.

Snel om gekleed want moest natuurlijk weer trainen, helemaal nog stuk van de vorige dag met stijve spieren best wel lekker getraind. Snel gedoucht en ben gaan koken, verschillende soorten groenten geroerbakt met bami en kip dat ik had gemarineerd voordat ik ging trainen. Super lekker gegeten, en meteen voor twee dagen gekookt want geen zin om vandaag te koken.

Nou toen kwam me 'huisbaas'thuis, en zei dat die met vrienden in de pub een biertje ging doen, well why not dacht ik! Ik me omgekleed, haartjes gedaan ( want je weet nooit wat voor lekkers je tegenkomt). Ik zal even zeggen eh voordat ik doorga, capetown in verdeeld in wijken, blanke wijken en zwarte wijken. Daarbij is toch ongeveer 40% van capetown blank. Maargoed ik kwam binnen in de pub, WAAAAAT!!!! Ja, wat loopt hier voor lekkers(A). maar beetje oud voor mij, daarbij wilde ik deze afrikanen nog niet kennis laten maken met de Hollandse flirt methodes! We zijn bij wat vrienden van me huisbaas gaan zitten, en ik heb met iedereen toch wel ronduit gebabbeld. Nou het zijn super aardige mensen daar allemaal, en rond het einde van de avond had ik zonder er moeite voor te doen een motor aangeboden gekregen om te leren schakelen om vervolgens voor 300 rand ( 28 euro) me motor rijbewijs te halen. Of het niet genoeg was gingen ze ook achter een plekje voor me aan om me aan te melden voor me auto rijbewijs, er schijnt in capetown een enorme wachtlijst te zijn voor je autorijbewijs maar ze gingen voor me kijken outside the city. GOED TOCHH EH :D!! Verder ben ik uitgenodigd om :

  • as weekend even te proeven van het echte uitgaans leven in het centrum, no problemo.
  • Om een hike te gaan maken over de Tafelberg.
  • Vandaag naar het strand en een huge forest near capetown.

OKe de avond liep ten einde en vincent en David ( huisbaas) bleven nog voor een drankje, even snel tussendoor voor mijn geliefde broeder michel, Bier is hier FUCKING AWSOME!!! Een hele pint voor 10 rand ( €0,80 ). Moet ik bij zeggen de wijn is hier echt lekker he. Maargoed back to basic and som y story: we zaten nog aan tafel en een tafel verder zaten 7 meiden met een huge fat lady. Ik had iets te hard gezegd tegen David dat vrouwen in Nederland en dus overal in de wereld echt niet konden rijden of kunnen navigeren. Waarop de huge fat lady zich omdraaide en een assault begon op mij! Vincent: NO OFFENCE, i dont wanna argue about that with you in public!!! Had ik niet moeten zeggen want vervolgend keken de 7 jonge dames om en zeiden nou dan gaan we dus nu naar ons huis. En ik had denk ik niet echt een keus, dus David en ik zijn gegaan, was 2 min lopen van de bar. Goed ze bleken allemaal een mix te zijn van south africa, germany and namibië, goed we hebben over serieus alles gehad, nog wat wijntjes gedronken daar en toen was het alweer 6 uur in de ochtend waarop David zei: vince ik ben de jongste niet meer, ik ga slapen. Dus ik bleef nog even, en onder de meiden was er 1 waarmee ik het goed kan vinden, her name is Zelda. Niet de knapste, heel klein, geen billen etc dus niks voor mij. Maar kan serieus goed met der babbelen. We hebben het gehad over de cultuur verschillen van europa en afrika. Zelda is een meisje die oorspronkelijk leeft bij haar ouders in namibië. Haar vader is gewoon jager, en vangt wilde dieren like olifanten en tijgers om ze vervolgens in beschermde stukken weer vrij te laten. Uitkomst was toch wel: Die mensen zijn gewoon blij met wat ze hebben, niks draait om geld want dat hebben ze niet.

Zelda begon begeven moment: Vince listen, in June or july i go back to namibië would you like to join me with the girls? Dus ik zei: ja hoe? NOU GEWOON BIJ BUS 26UUR LANG VERWENT ROTJOCH!!! ( niet dat ze dat zei) maargoed, de oude dikke vrouw zei dus tegen mij dat als ik echt afrika wil proeven dat ik naar namibië moet gaan omdat capetown al verwesterd is. Dus ik zei dat ik erover zou denken. Ik ben lekker naar huis gegaan daarna en me bed in gedoken om vervolgens 12 uur weer op te staan , waarom? ( de schoonmaakster kwam binnen) shit happends!

Nou dat was dus mijn dinsdag. Vandaag ziet het er rustig uit voor me, ik moet vanavond weer trainen daarna vroeg me bed in want morgen moet ik vroeg op.

Hele dikke kus,

Liefs vincent

Cool

Reacties

Reacties

Kim

Aiggght!
volgens mij is het daar echt super!
geniet er echt van &maybe naar namibië: DOEN! :D
xxx Kim

Tara

Jeetje wat zullen die maandjes langzaam voorbij schuivelen voor jou zeg! (absolutely NOT)! T klinkt tot nu toe veelbelovend met al je aanbiedingen. Geniet van alles wat op je weg komt.

Ps: Je zou ook geen Vincent heten als je de 2e avond alweer omringd bent door de dames daar!

Kus Tara

Bro Mich

foto ?

GUESS WHO

LOOKS AND SOUNDS LIKE YOU'RE HAVING FUN VINCE :) TAKE CARE AND STRAP YOUR S**T UP (if you know what i'm saying) WE DON'T WANT ANY LITTLE VINCENTS RUNNING AROUND SOUTH AFRICA, OR NAMIBIA...OR WHEREVER :)

be good

paps en mams

Géén slechte investering dus, Vincent naar Afrika.
Effe wat anders dan klaslokaal Rotterdam-centrum.
Tussen haakjes , die tijgers zullen wel verdwaald zijn want diekomen helemaal uit Azié.
Gaaf hoor Nabibië! Met al dat snoepgoed om je heen is 26 uur zo om(gniffel-gniffel)
We gaan gelijk sponsors zoeken. Of je moet aandelen uitgeven . De laatste hebben ook winst opgeleverd.
Jammer dat je niet spelen mag zonder spelerskaart.Zal je broer(tje) effe porren!
Ben trouwens benieuwd of die twee tuttelikkertjes zo groot zijn geworden van hondevoer...... of dat ze er zo af en toe nog wat anders bij krijgen! Hou ze maar te vriend.
Als die spelers zo mega groot en sterk zijn hoop ik dat ze jou niet voor bal aanzien.Heel blijven dus, al is het dan maar voor je functie van Zuid Afrika correspondent.
Wil die huge fat big mamma wel eens zien?
Meer nieuws lezen we hier wel.
Groeten en kussen,

Mams en Paps.

Bro Mich

huh .. is dit een verhaaltje van mijn ouders ? Hebben jullie een wijntje op ;-) ( haha ) .. ik zal wel ff kijken of ik nog iemand ken bij HRC ;-)

Anita

Dear Vince, wat doet het me goed te lezen dat je je draai al flink gevonden hebt, had ik ook niet aan getwijfeld hoor, je was op je 15e al selfsupporting! maar toch vonden we het moeilijk je uit te zwaaien, baia ver weg........maar goed je weet het de liefde zit diep en dan is loslaten een moeilijk proces. Leuk om al je belevenissen te lezen, wat een tijd! Geniet maar lekker van alles! Hoe vond je de kaart? Volgens mij ga jij je geen moment vervelen of eenzaam voelen laat staan de Hollandse fans missen....hoewel.... Lieve groeten van Frank en mij en een dikke pakkerd xx Anita

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!