Vincent op stage in Kaapstad Zuid-Afrika

Thunderstorm

Lieve mensen,

Allereerst wil ik nog even mijn paps feliciteren met zijn verjaardag, Dikke kus paps en we vieren het als ik terug ben.

Mijn vorige bericht was alweer een tijdje terug.. Ik had mezelf voorgenomen om 2x per week, of in ieder geval in het weekend te schrijven, maar het internet hierzo komt uit het jaar stoneage, en werkt steeds half niet. Mijn excuses dus.

Goed mijn vorige bericht was van 20 mei, betekend dat we alweer 5 dagen verder zijn, en natuurlijk een weekend weer! Hahaha... Mirjam: Ik laat het geld op de bank staan, komt misschien wel weer van pas als ik terug kom. Heb ik een klein kapitaaltje opgebouwd! Hahah.

Goed in het vorige bericht heb ik foto's geplaatst van verscheidene bliksemflitsen etc, een jonge dame genaamd tara geloofd niet dat ik de fotos zelf gemaakt heb, ga ik je even in het zonnetje zetten mevrouw bijdehand, want die zijn dus wel zelf gemaakt. Niet met mijn eigen camera maargoed. Zoals vele misschien wel weten is het hier in kaapstad momenteel winter, winter betekend dus slecht weer! Dus Onweer, donder en bliksem inbegrepen.... Lynn waar ik al eerder over verteld heb neemt mij regelmatig mee naar verschillende bezienswaardigheden, zo ook tijdens de onweersstorm die in opkomst was. Lynn nam mij mee naar de South African National Weather Service, (zoek het op huppelkutje aka Tara). 1 van de locaties van deze service is gelegen in het plaatsje Table View, vanaf hier heb je goed uitzicht op de stad, haven etc. Omdat de Tafelberg die jullie steeds zien op de achtergrond geen klein bergje is word het dus vaak getroffen door bliksem, of in ieder geval de omgeving. Goed, bij die locaties, zitten dus vele fotograven te wachten op de bliksem, om er foto's van te maken, sommige bestemd voor het nieuws, magazines.. zo zat er ook een film crew van discovery etc. Goed toen we gesetteld waren kwam ik in de praat met 1 van de fotograven, hij legde me uit hoe het werkte..( de flits en bliksem) en dat je zo dus ongeveer kunt inschatten waarneer/waar de bliksem inslaat( de flits). De man was zo vriendelijk om mij het een paar keer te laten proberen, hij heeft de fotos, die IK dus gemaakt heb naar mij toe gestuurd. Tara, als je me niet geloofd wil ik best de email geven hoor, eigenwijse flapdrol die je bent.

Goed nu dat afgehandeld is kunnen we weer naar mijn weekend. Even voor mijn moeder, Mam, die meiden hier waarvan ik dus de foto's heb zijn gewoon vriendinnen. Heb er veel lol mee, maar daar houd het ook mee op. Want volgens mij willen ze allemaal maar al te graag mee terug naar Nederland, waar wij niet op zitten te wachten. Dus no worries, ik hou het gewoon bij Nederlanders.

Ohja nick, als je naar het strand gaat met het lekkere weer... niet naar te veel dames kijken he, player!

Cheers vince

Reacties

Reacties

kimm

Leuk Leuk Leuk! :)
xx

David(tnt)

Haha Vincent mom is worried huh? Afrikaners zijn ook van Nederlands afkomst hoor, dus DNA hetzelfde. Smile Cheers

vincent

Moeders, david heeft hier inderdaad wel een punt ja!!! So no worries... haha thanks david.

Wilco

hey kerel,

Ik begrijp je helemaal: Iedereen die je blog leest, krijgt de gecensureerde versie te lezen..zorg wel dat ik op de hoogte blijf van de ongecensureerde svp ;)

LOL@Tara aka Senorita aka Huppelkutje aka mw. bijdehand btw :D

Tara

Zooowheey bedankt voor deze publiekelijke reactie! Ik vind jou ook heel lief.....
Mag ik je dan bij deze complimenteren voor je goede timing, nou ja eigenlijk de man die het je geleerd heeft ;).

De kwaliteit was gewoon te goed voor een normaal foto toestel en dat klopte dus.

Jullie met je aka, dat is toevallig ook een Afrikaanse stam. Wist je vast niet ;)

Tsja Wilco ik ben een veelzijdig persoon dat zie je maar weer!

kus

tante joke en ome leen

hoi vincent zo te lezen heb je het goed naar je zin wat is het een mooi land he? alleen de armoe vind ik erg . had mam vanmorgen gebeld en zij dat je eenwebsite had van daar dat ik reageer , ik hoop dat hij aan komt ik ben niet zo"n ster voor het eerst . xxvan ons tot ziens.leen en joke doei

vincent

Lieve Tante Joke/ Ome Leen,

Super lief dat jullie een berichtje schrijven, en even aan me denken! Het is een super mooi land, ik heb denk ik te weinig tijd om alles te zien! Inderdaad is het verschil tussen rijk en arm heel groot, mensen slapen gewoon op straat... Hoe gaat het met jullie>?

Hele dikke kus van mij, vince

joke

leuk dat je de tijd nam om te reageren, geniet er nog maar van de tijd dat je er bent ,en als je alles bekijken wil dan mag je nog wel een paar keer terug gaan. Onze vriend komt dinsdag weer naar Holland terug die woond ook in Kaapstad die heeft een huis in Bloubergstrand.nou ik kap er mee gr. jo xx doei.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!