Vincent op stage in Kaapstad Zuid-Afrika

Strip poker

Luitjes zondag 31 mei 2009-05-31

Het is alweer een weekje geleden sinds ik een bericht heb geplaatst. Tijd gaat snel, en helaas is er hier dan echt dan de koude periode aangebroken. Winterse temperaturen met veel regen en wind. Nadeel van zuid afrika is dat mensen hier geen centrale verwarming kennen. En dus kan het nogal koud worden snachts.

Even, kijken; de week begon zoals gepland, bikkelen voor stage. Op woensdag had ik een belangrijke rugby match tegen het team van university of cape town. Dus was dinsdag vroeg gaan slapen, ook al was de match pas in de avond uren. Er stond een harde wind, dus was het voor de back line moeilijk om ballen goed te kicken en of te vangen. We speelde een harde wedstrijd, en ik speelde voor me gevoel goed totdat ik een dubbele tackle van twee kanten af kreeg, resultaat was dat me knie weer eens verrot is. Ik heb nog geprobeerd door te spelen, maar na 5 min hinkelen haalde de coach me van het veld. Dus ik baalde als een stekker, we hebben de match verloren met 23-20. Volgende dag bij de fitness hebben me trainer en ik een nieuw programma samen gesteld om me knie te trainen, komt dus allemaal weer in orde.

Donderdag avond, dat betekend dat het weer tijd is om naar springboks te gaan, dit is een club waar ik echt dol op ben geworden. Muziek zeg je uw tegen, vandaag was het extra leuk want iedereen van de rugby was er en van de Eta school... LOS dus! Echt enorm genoten van de avond, meiden en muziek. Moet eerlijk bekennen dat ik aardig dronken in de taxi stapte ( moeders, voor het eerst hierzo he). ik had dit meisje ( Rachel) leren kennen in springboks en ze wilde me wel een lift naar huis geven, dus dat was ook geregeld. Ik ben netjes veilig thuisgebracht. Waarna zij besloten heeft met 3 vriendinnen verder te gaan stappen.

Of vrijdag had de jonge dame van gister mij uitgenodigd voor een poker avondje, nou kon vincent natuurlijk niet weigeren. Ik werd opgehaald door een auto met chauffeur, en ik dacht waar ben ik in godsnaam beland. Eenmaal aangekomen gaf ik me ogen goed de kost, Jezus waar ben ik nu weer beland. Het was een landhuis waar je uw tegen zegt, en ik begreep nu waarom ik netjes gekleed moest Er werd open gedaan door een ober, en ik voelde me net alsof ik in Hollywood was man. Er waren aardig wat meiden van mijn leeftijd, en ik kende twee gasten van de rugby club. Er was gewoon een mega party aan de gang... mensen in het zwembad, te gek om op te noemen. Voor een drankje moest ik naar de bar, en je kon gewoon bestellen wat je wilde. Rachel kwam aangelopen en gaf me een zoen op me voorhoofd (beetje raar maargoed) ze nam me mee naar het gasten verblijf waar we poker moesten gaan spelen.

Toen we gingen spelen bleek dat het een hele andere variant poker was dan ik gewent ben om te spelen. Het was namelijk Strip poker, jawel mensen. Ik was nou niet zo zeker of ik dit moest doen, want ik had 3 kleding stukken aan en me sokken+schoenen. Daarbij zo goed ben ik nu ook weer niet in poker, Goed ik besloot om te kijken....(ja call me pussy, ik noem het verstandig). Ik besloot eerst even een biertje te pakken, Rachel wilde ook een biertje, en we maakte een praatje. Zij bleek ook mee te spelen, en daagde me uit. Ik bleef bij mijn standpunt Totdat ze er een weddenschap van maakte dat ik niet durfde.... Hmm Vincent gaat nooit een weddenschap uit de weg, 1000 rand was de weddenschap wat neerkomt op 100 euro. Goed, waarom niet, ik heb niks te verliezen. Ik ga niet in details treden, want het was gewoon absurd wat ik gezien heb, en verklap dat ik me niet al mijn kleding stukken heb verloren.. na de poker zijn we allemaal het zwembad ingedoken en gedanst op de muziek. Ik ben wat feestjes gewend in Nederland, maar dit... Joh, like paradise... Ik heb me verder goed gedragen en heb een nogal teleurgestelde rachel gevraagd of de chauffeur me thuis wilde brengen, ze bood me aan te blijven slapen in het gasten verblijf maar ik had zo mijn vermoeden dat het feestje nog erg lang door ging duren, en ik was moe( vergeet niet dat ik iedere dag nog na me stage 3 uur lang train he). Daarbij moest ik de volgende dag vroeg op want ik had een drukke dag voor de boeg.

Zaterdag heeft lynn mij meegenomen naar waterfront en kasteel de goede hoop, ja mensen dit was inderdaad een cultuur dag. We zijn naar flower market geweest en nog veeel meer, fotos volgen nog. Helaas hebben we niet super veel fotos genomen omdat ik me nogal schaamde voor het weer( slecht heel slecht weer). Ik heb voor de rest wel genoten van de dag. The britisch lions speelde, de vodacom finale was ( twee gigantische rugby wedstrijden) dus ik heb me vermaakt. Na het zien van de matches was er ook nog tijd over om te gaan shoppen, en in waterfront hebben ze echt alle merken die we in europa ook kennen. Veel leuke dingen gezien, maar ik had van te voren besloten dat ik maar 1 ding zou kopen. Mag je raden wat ik gekocht heb..... de gene die het goed heeft, krijgt een presentje. (ben benieuwd of iemand me beetje kent).

Ohw en btw, mama en papa mogen niet raden, want die weten het natuurlijk al( had moeders aan de telefoon toen ik aan het shoppen was). Trouwens hier is er niks te horen over aangespoelde walvissen, jammer want had graag een kijkje genomen.

Reacties

Reacties

Bro

Hey broertje ... zo te horen moet ik ook maar eens 'stage' gaan lopen in Cape Town ... hebben ze nog een plekkie voor me ?

Om ff te raden ... zeker mooi rugby shirt gekocht ... ;-)

Natas

whooo wat gaaf zo'n feest! Dat zie je altijd in films en series als the O.C. enzo...cool man :)

Uhmmm je hebt schoenen gekocht...of een rugby outfit....ach hahaha heb eigenlijk geen idee :P

Kus uit Amerika!

Mirjam

Als Natasja voor de schoenen gaat, zeg ik zonnebril!
Maarja het is nu natuurlijk wel winter dus heb je die helemaal niet nodig, als ik het zo lees heb je veel meer aan een knieband of een eigen auto met chauffeur...
Nog een kus uit Amerika

Wilco

Easy: Durex XXL ;)

Lel

Hee Vin!

Leuk verhaal hoor, het valt me alleen een beetje tegen dat je niet ging strip pokeren..! Maar ik zal het je in Italië niet aandoen. Nick kan misschien trouwens een auto regelen, maar dat is allemaal lang niet zeker.

Ik denk dat je eeeen.. hugo boss t-shirt hebt gekocht..??

kusje vanuit een heeeerlijk zonnige tuin hier in Nootdorp hehehe (A)

p.s. Ik heb 18 juni mijn theorie examen!

david(tnt)

Ha het was anti-vrouw repellant, i suspect the poker verhaal is niet compleet haha! Give me the juicy stuff about this rachel girl..................

vince

indeed dave, it isnt complete... but there are also people who dont have to know everything!!! So i give you the full version later... hahaha

Lel: Sorry, je zat dichtbij... want ik had een super leuk boss shirtje gezien... maar rugby gaat voor fashion dus sorry, bij deze: Michel je hebt het goed geraden.... het was een rugby shirt van the lions.

Wilco

Oh die durex had je zeker al ingeslagen in NL dan.. :P Krijg ik ook nog een full version of the pokerstory ;) ?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!