Vincent op stage in Kaapstad Zuid-Afrika

Weer een weekje weg.

hallo party gangers,

Ondertussen hebben julie volop zomer en mogen jullie niet echt klagen. Ik daarin tegen heb het heel zwaar en slecht weer. haha nee hoor, Ik ga alleen wel de zon opzoeken, en dat is in Plett dat zon 800 km ten oosten van Cape Town Ligt. Helemaal in het oosten van Zuid Afrika ga ik vanaf vandaag rondtoeren, Port Elizabeth en Johannesburg liggen ook op de route. Ik hoop dat ik internet heb, dus ik ga jullie zeker op de hoogte houden.

Dikke kus vince.

Reacties

Reacties

Bro

hey broertje ... Klink allemaal cool allemaal :-) Kijk nu al uit naaar het verhaaltjes ;-)

Ik heb je vanmorgen een mailtje gestuurd over het toevoegen van videobestandjes .. gaat helemaal goedkomen.

Mich

Mirjam

Vrienden van mij wonen in PE (Port Elizabeth) en ze zeggen allemaal dat het er vreselijk goed surfen is, dus dat is misschien wel een tip voor als je daar bent. Have fun in ieder geval.
Bye x

Natas

Net terug vanuit het 1 en hop weer naar het volgende! Heerlijk haha, vraag me af of je nog wel werkt daaro :P

Veel plezier, ennuh blijf je dit keer wel heel na de roadtrip ;)

Kus X

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!