Vincent op stage in Kaapstad Zuid-Afrika

Een heel ongewoon weekend

4-04-2009

Dear people,

Hoe gaat het leventje bij jullie? Het is hier deze week wonderbaarlijk goed weer geweest including the weekend. Het weekend raad het nooit heb ik weer het een en ander mee gemaakt, zo ben ik even een dagje kakker geweest en ben ik bij de kruis gegrepen door wellustige vrouwen. Om te beginnen was ik zoals gewoonlijk na een lange week best wel gesloopt. Ik heb vanaf deze week een personal fitness trainer, en die pakken me aardig hard aan. Het zijn twee aardige dames, maar keihard als het moet. Ze hebben een heel progamma voor me samen gesteld. En bikkelen word het dus.

Vanavond heb ik weer trainen, dus snel weer boodschappen doen koken, en hoppa on the move! Heb nieuwe rugby schoenen gekocht. Hiervoor leende ik ze van mensen maar ik heb nu me eigen schoenen, het duurde zo lang omdat ze mijn maat niet op voorraad hadden, stupid! Goed terug naar het weekend.... Vrijdag avond uit geweest en na een lange leuke avond waarin ik weer veel mensen heb ontmoet ging ik aanstalten maken om naar huis te gaan, ik was wat aangeschoten dus liep langzaam. Onderweg kom je allerlei mensen tegen die je het een en ander vragen.. niet antwoorden, gewoon doorlopen.... Goed begeven moment kom ik bij de hoek van een straat en er stonden twee dames, best schaars gekleed.... Nou zo snugger als ik was(not) glimlachte ik naar ze en zei ze gedag... waarop ze meteen naar me toe kwamen en met me begonnen te praten... ik liep gewoon op een rustig tempo door maar blijkbaar was dat voor hun geen reden om mij met rust te laten.. in tegendeel, toen ik even stil stond om wat terug te zeggen kwam 1 van de twee op me af gelopen en greep mij bij me kruis(niet hard) en zei: Dont you want uss? Or me? Its only 100 rand..... OHW SHIT ik heb zojuist kennis gemaakt met south african hookers, niet goed...... Nou hoe goed gebekt ik normaal altijd ben, hoe erg ik dit keer met me mond vol tanden stond... wist niet echt wat ik hierop moest zeggen... was gewoon overdonderd, zoiets zou in Nederland volgens mij niet gebeuren? Enige wat eruit kwam: No im tired, WRONG ANSWER VINCE, want opgeven deden ze niet.... Goed ik kwam wat bij bedaren, SNEL WEG HIER, werd namelijk even herinnerd dat veel mensen hier aids hebben. Ik was meteen nuchter! Ik ging nog net niet wegrennen. Eenmaal thuis aangekomen ben ik gewoon even gaan douchen... daarna lekker slapen. Was me me avondje wel zeg pff...

Goed de zondag, ik was kakker... ik was door 1 van de dames van college uitgenodigd om een dagje mee te gaan golven. WAAAAT denken jullie nu? Ja inderdaad, golven. Ik ben opgehaald om 11 uur s'ochtends om vervolgens naar de golfbaan te rijden. Nou ik natuurlijk met me grote mond: i kick your ass, wanna beth? Goed de weddenschap was dat ik as weekend haar drankjes betaal, michelle heet ze btw. En als ik zou winnen waar ik vrijwel zeker van was, (omdat ze er best wel uitziet als een huppel kutje) was mijn prijs een avondje pub op haar kosten. Goed eenmaal aan gekomen, werd het me allemaal even snel uitgelegd. 18 holes, eitje dacht ik. Twee uurtjes dan pauze even, nou max 2,5 uur. Ik dacht nou het is belangrijk dat je die bal zo ver en zo hard mogelijk dat veld in slaat. En op korte afstand gewoon een andere stick gebruiken, dus ik zei.... I dont need all of those. Goed goed. Nou even serieus na hole 9 was ik bekaf van al het lopen enz, waren pas op de helft en we waren al 3 uur aan het spelen... en het was een partij heet, word je niet goed van. Dus ik dacht: Vince waar heb je jezelf nou weer in verzeild gebracht. Ik kon natuurlijk geen gezichts verlies lijden want wetende dat ik maandag op college natuurlijk van iedereen zou horen dat ik ingemaakt was door een meisje. Goed... spelen, nou ik hoef het eigenlijk niet eens te noemen maar JA ik ben in gemaakt... de ballen sloeg ik vaak serieus hard ver weg, richting laten we het maar niet over hebben. Maar na 18 holes gespeeld te hebben was het half 7 avond en ik had een partij honger. Goed michelle had zich zeer goed gedragen in de vorm dat ze me tips gaf, en me niet uitlachte. Maar toen het spelletje gespeeld was verscheen er een enorme smile op der face die ik eigenlijk had moeten hebben. Hmm ik voelde de bui al hangen dat werd een ondergang op college. Hmm wat kon ik bedenken.

HEHE, logisch vince..... doe waar je goed in ben! Wat leer je nou op school, en combineer het met jou ding. Goed bij mij verscheen er een ondeugende smile op me gezicht. Michelle keek me aan en zei, oki whats wrong put that smile of your face. Luister zei ik: je kan natuurlijk as maandag alles vertellen op college.... En hard lachen. Maar je kan natuurlijk ook open staan voor andere ideen, oftewel: I make you an offer you cant refuse! 'speak'was het enige wat ze zei, dus ik liep naar der toe, keek diep in der ogen lachte en zei: Wat nou als ik speciaal voor jou ga koken? Yeah sure why not, hmmmmm wait, whats the catch? Nou gewoon shut your mouth on college. Waarna er een luid gelach ontstond. Voelde me in de zeik gezet, maar ze zei hmmm nou voorlopig zeg ik niks... maar ohwee als het eten niet lekker is.

Goed as week moet ik dus koken, voor de arrogante michelle... maargoed alles als ze der mond maar houdt. Want vincentio lijd niet graag gezichts verlies!

Ik vertell jullie hoe het afloopt,

Dikke kus vince

Reacties

Reacties

Frances

Hee Vince! Wat geweldig om je fotos te kunnen zien! krijg bijna heimwee...

Hier alles redelijk z'n gangetje. Heb je het drama in Apeldoorn daar meegekregen op koniginnendag? Heb je koniginnendag uberhaubt meegekregen? Geen verdwaalde hollandse backpackers of Dutch community? Hmmm, nu ik erover nadenk mis je die ook niet echt met alles wat je meemaakt ;-)
Geniet lekker verder! Ben ERG benieuwd wat je voor het meisje gaat kokkerellen...
bruggetje - onze nieuwe keuken is vandaag neergezet, echt geweldig! Verhuiskriebels beginnen nu wel te komen :-)
Als je ooit nog besluit terug te komen, dan kan er eens voor jou gekookt worden iig! Tot die tijd, niet aan denken en vollop genieten! (duh, alsof je dat niet doet ;-)

veel liefs, fran

Ray

Dude... good that you didn't hook up with the hookers!!!!! i guess now you knonw a trick to sober up after a night of drinking ;)
... and you got your ass kicked by a girl...lekker voor je lol...

take care and be safe. keep us posted, really nice to hear yo're having fun!! ciao

Tara

Vincent het balletje, denkt dat hij ff kan golfen.

Oh oh ohw ik ben echt benieuwd of je het goed gaat maken met je kookkunsten! Break a leg.
Ik denk dat ik die trainers van jou wel mag! Lekker zweten is goed voor je!

Geweldig dat dat jou ook weer gebeurt met uitgaan! Ik had graag je gezicht willen zien op dat moment ;)

Kookse en enjoy! kus

Mirjam

Hoi hoi,
Nou zoals jij die hookers omschrijft zie ik deEngelse meiden hier ieder weekend buiten de kroeg staan.
Al heb ik dit weekend geen pub van binnen gezien want ik lig met m'n rechterbeen omhoog in bed (knie verdraait tijdens een spelletje frisbee in het park)

Dus ik krijg waarschijnlijk ook een personal trainer (nou ja, maak daar maar een physio van) maar ik hoop dat die van mij wat liever zal zijn, want het doet fucking veel pijn.

En succes met koken, tip: een lekker ZA wijntje erbij (en in dit geval ook lekker veel ;) )

Bye x

vincent

Tara, ja weet ik veel ik dacht zo moeilijk kan het toch niet zijn... een balltje kicken/gooien of een balletje slaan.. whats the difference?:P nou ik weet nog niet wat ik ga koken... moet maar even kijken... heb er eerlijk gezegd niet heel erg zin in... maar gezichts verlies lijden doet vince niet aaan..

Ray: |Cool that you reading my blogg... thanks for that! and yes i know she kicked my ass! The bitch.. haha... hows school without the 3th years students? i will post you guys! Thanks for the support, mean lot to me, cheers

ZUS Frens: hahah nou je bent welkom he je weet het zelf, in de toekomst gaan we gwn een keertje met zijn tweeen of allen backpacken! I you like it.. is niet normaal hoe mooi het hier is, ik laat je weten wat ik ga koken.... en oh kan je me mischien een foto sturen van de keuken? ben reuze benieuwd!!!! Dikke kus vince

Elize

Haha leuk al die verhalen! :D
Misschien ga ik aankomend jaar ook naar ZA.. Moet er misschien een jaar tussenuit dus wie weet;)
Veel plezier nog daar!
Kuss

corryheemskerk@casema.nl

Hoi Vincent.
Hoe gaat het daar in S A? zo te lezen maak je daar van alles mee leuk hoor!
Soms is het wel hard werken maar dat hoort er bij dus geniet er van.
Ik heb al eerder een poging gewaagd maar ik denk dat er iets mis is gegaan maar ik blijf proberen oke.
De groetjes en ik blijf je volgen.
Corry Heemskerk

2nd mam

Thanks for your email, nice pictures by the way and you're a great storyteller too! Maybe you need a little joke for Michelle...?

Why does a tomatoe blush....?
Because he saw the salad dressing! take care and a small reminder......think before you do...... xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!