Vincent op stage in Kaapstad Zuid-Afrika

Mijn eerste criminele feit gepleegd!!!

13 mei 2009,

Zojuist is de heer V.B. van Schendel ontkomen aan een criminal record. En ja dat horen jullie goed ja, heb me dagje weer meegemaakt. Adrenaline shot ruimschoots weer gehad!! Mijn eerste criminele feit heb ik vandaag gepleegd in zuid afrika. Sorry mam/pap kon het helaas geen maand uithouden zonder shit. Cant help it ok?

Goed wat begon als een normale werkdag op mijn stage plaats bleek anders af te lopen, in de ochtend netjes op tijd op stage verschenen en de benodigde werkzaamheden verricht. Ik had mijn lunch overgeslagen en dus mijn pauze opgespaard. Ik besloot om 15;00 met een senorita van college naar een mall te gaan, even wat eten... Toen liepen we langs een kapper, en ik dacht doe eens gek... vincent stapte naar binnen en zei: Al mijn haar eraf graag, nee hoor mam Kuss, gewoon de puntjes eraf. (fotos volgens nog). Na de kapper zijn we terug gegaan naar de eta, maar tot mijn grote verbazing bleek alles al gesloten te zijn... shit meen je niet, ik kon kiezen: optie 1: met de senorita naar huis gaan en blijven, met alle risico's van dien. Optie 2: ergens een sleutel vinden om binnen te komen. Want vincent was zo slim om sleutels, mobieltjes (alles gewoon) binnen in zijn laptop tas te doen voor die weg ging.

Verstandig als ik af en toe kan zijn heb ik wijs voor optie 2 gekozen, en vond uiteindelijk een bewaker die me na een hoop moeite de sleutel gaf. Ik naar binnen.. spullen netjes gepakt. RINGGGG RINGG RINGG, gotver wat nu weer.... Blijk dat gekke gebouw ondanks de bewaker ook nog eens een alarm te hebben.... En dat zal die ook niet even melden aan me toen die me de sleutel gaf. Goed voor mensen die mij langer kennen( familie bijv).... Bij het horen van het alarm kwam er even een nare herinnering naar boven zetten, waarschijnlijk als ik zeg: rugby gala.. is dat genoeg voor jullie.

Zo bleek het dus ook te gaan lopen, goed voor ik het wist stonden er twee wagens met politie op het terrein, en de dame in kwestie waarmee ik was had ineens geen grijns meer op der gezicht. En al wat vincent was: Here we go again.! Ik liep beleefd op de agenten af en zei dat het in orde was. Hun dachten er blijkbaar anders over want vincent werd met een aantal worpen etc op de grond gesmeten en in de boeien geslagen... that hurts??? Goed... ik wil jullie niet te veel leed vermaak geven dus, ik skip verder naar het bureau. Gelukkig zat daar al de campus manager van eta te wachten( die word blijkbaar gebeld zodra het alarm afgaat). En ik was best wel heel blij dat ik haar zag. Enige wat ze zei: You need to organize your plans a little better my Young friend! Na wat administrative rompslomp mocht ik gaan. De campus manager heeft mij thuis gebracht, na een preek te hebben gekregen. Ik was allang blij en dankte god op mijn blote knietjes dat ik niet in de cel moest, want die cellen zagen er niet goed uit. (waaronder 30 man op een paar vierkante meter).

Eenmaal thuis gekomen, ben ik van schik maar even een biertje gaan pakken... die tevens nog steeds naast mij staat(vol), en ben me laptop gaan pakken, en gaan typen.

Waarom overkomt mij dit toch altijd?? Tell me?

Liefs vince

Reacties

Reacties

kim

Haha goed gedaan vince!
je trekt het aan xD
xx

Jim

het deed mij een beetje aan een verhaal doen denken dat er een paar mensen in de bosjes lagen en de politie met zoeklichten voorbij kwam, en er één persoon keihard lag te hijgen!

vincent

Kim... ik trek helemaal niks aan.. kan er niks aan doen..

Jim: HAHAHAHAA ohw shit... nou dat leek er idd ook verdacht veel op.. om geen namen te noem, wij weten wel wie er zo lag te hijgen als een ezel!!!

kim

haha, jaaa je kan der ook niks aan doen, maar je bent gewoon een pechvogel xd
xx

Dennis

Hee Broertje,
Is het raar dat ik niet verbaasd ben???? :)
Maar goed je bent er zoals altijd weer goed vanaf gekomen en hopelijk houden we dat ook zo..........

hele gafe foto's en ik hoop natuurlijk dat je er nog veel meer hebt als je terug bent zodat we onder het genot van een biertje al je "sterke" verhalen nog eens kunnen terug horen.......

Je vermaakt je prima en bent gelukkig lekker bezig met sporten...dat doet mij als sportfanaat natuurlijk goed.........als je maar niet voorbij fietst als je terug komt.

hee broer ik heb even het email adres van Ruben vor je gevraagd dus bij deze: rjgiessen@hotmail.com.

Met je kleine reus is alles goed, ben met hem naar Artis geweest en heb ook bavianen gezien alleen van een veilige afstand :) en dat vond die kleine reus maar al te leuk.

he man dikke kus en tot later.
Greetz Dennis

Mirjam

Je bent niet de enige hoor,
het is een gave ;)...

Wendy

Hee Vin,
Wat een mooi verhaal weer van jou daar ver weg! Jij vergeet vast nooit meer je sleutels! Helaas, geen spannende verhalen vanuit Leeuwarden. Alles gaat zijn gangetje en met je kleine neefje gaat het goed. Hij krijgt wel een beetje een grote mond...van wie zou hij dat hebben? Verder is het een schat! Dennis is momenteel in Luxemburg om te trainen. Met ons gaat het verder goed dus don't worry. Ik heb een vreselijk drukke week achter de rug op mijn werk maar het is gelukkig weer weekend dus relaxen! Hopelijk krijgen we binnenkort weer wat leuke (rugby) foto's te zien van jou! Dikke kus van zus

2nd mum

Gelukkig zijn er een hoop beschermengelen meegevlogen, ze draaien overuren! don't forget to thank them.....xx liefs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!