Vincent op stage in Kaapstad Zuid-Afrika

Vincent verlaat South Africa

Hallo hollanders,

Hahaha, nou het is van het weekend voor het laatst geweest dat ik een blog heb geschreven, en sindsdien is er natuurlijk weer het 1 en ander gebeurd. Afgelopen zondag voordat ik mijn blog schreef is er natuurlijk nog wat gebeurd, heb het alleen niet vermeld. Moeders en Vaders weten het al wel, sorry die hebben toch een streepje voor he!

Ik ben hier natuurlijk officieel gekomen voor mijn stage, maar als ik gewoon een stage wilde lopen had ik net zo goed in europa kunnen blijven. Nee, ik kon hier aan de slag als rugby'er dus dat trok natuurlijk al mijn aandacht. En daarbij was ik nog nooit in South Africa geweest, dus dat was een mooie kans om de omgeving eens te bekijken. Ondertussen heb ik ben ik al in behoorlijk wat plaatsen in het zuiden en westen geweest, en dus vond ik het tijd voor wat nieuws. Ik heb in het begin van mijn komst hier in SA meerdere mensen leren kennen, en al heel wat nieuwe vrienden gemaakt waar ik veel mee doe. Ik heb jullie wel eens verteld over Zelda, zij komt uit Namibië. Zij vertelde mij dat er een hele hoop te doen is daar, waaronder een gigantisch carnaval van 3 dagen lang. Dat mensen vanuit heel SA, Namibië, Zimbabwe etc daarheen komen om te feesten. Nou afgelopen zondag kwam ik spontaan op het idee dat ik wel eens wilde weten hoe die mensen in Namibië feesten. Ik heb het idee voorgelegd aan wat vrienden, en of ze geïnteresseerd waren om mee te gaan met me. Veel mensen wilde wel, maar konden het financieel niet,maar toch twee vrienden die zeiden ja! Goed we hebben wat overlegd etc. En zondag had ik moeders aan de telefoon en vertelde het hele idee, ze was super enthousiast. Voordat ik het jullie wilde vertellen moest ik er natuurlijk wel zeker van zijn dat alles door ging. Ander zou ik jullie misschien lekker maken met nieuws dat helemaal niet doorgaat. Maandag ben ik naar de Ambassade geweest van NL, SA en Namibië om te informeren over reis informatie, back packers, accommodatie, passpoort info etc. Na alles uitgewerkt te hebben, was het zeker.

William en Jamie die wilde met het vliegtuig, en dus zouden we met het vliegtuig gaan... Toen ik Zondag in me bed lag, was ik toch aan het piekeren enz. Waarom ingodsnaam met een vliegtuig? Ik wil dingen zien, en geen lucht. Dus maandag mijn probleem voor gelegd, dat ik graag met de auto wilde omdat we dan van alles zouden kunnen zien etc. Dus we hebben besloten er een roadtrip van te maken! GEKKEHUIS..... Ik zal even een kaartje toevoegen met de route die we nemen naar Namibië. We vertrekken As zaterdag, dus vanaf dan ben ik niet meer zeker of ik internet heb, maar natuurlijk gaan we gewoon op zoek naar een internet cafe!

Reacties

Reacties

Natas

WHOEHAAAAAAAAAAAAAAAA VETTT!!!

Echt super man dat je dat gaat doen! Heeel veel plezier daar, ennuh feest ze he ;)

Kus X

Dennis

Geweldig man!!! Ik zou bijna jaloers op je worden broertje.......
Nee hoor gekheid je moet meepakken wat je pakken kan... neemt niemand je naderhand meer af.
Verder alles ok? Ik heb je meerdere malen geprobeerd te bellen op je mobiel maar GEEN reactie :) of je wil me niet spreken of ik kom er niet doorheen....laat ik er maar vanuit gaan dat het het laatste is :)
Ik vind het echt heel leuk om te lezen wat je allemaal meemakt en ben ook blij voor je dat alles ok gaat tot nu toe....hopelijk blijven allen bavianen bij je uit de buurt broertje....Groeten van mij en Wendy en je kleine reus......

L.K.E Tjiam

Hai Vincent, het gaat je goed zo te zien, naar je zin ja.
Geniet lekker, wordt kampioen in rugby.
Niet vergeten je studie hoor. Diploma halen en kampioen worden.
De groeten van ons allemaal ook van de assistente Filomena.Vergeet ons niet.

Wilco

Gruwelijk ouwe, klinkt echt super vet...

Haha, wat zal Greg teleurgesteld zijn in ons..allebei vertrokken naar een warm en zonnig land..en dan geboeid en gevangen terugkomen :D

Kim

COOOOOOOOOOOOOOOOL :D

geniet hèe! &be careful jwz

xxx je zusje

joke

hoi vincent gaaf wat je weer gaat ondernemen, wel uitkijken he , goede reis liefs en tot horens. Leen en ?Joke doei

Tara

Heey Vince,
Ik ben heel benieuwd wat je allemaal al hebt gezien en gedaan!
Laat je snel weer wat van je horen.....

Xxx

Amber

Hee Vincent!
Hoe is het in Namibie? Zit hier met Fran en Mich op een heerlijk zwoel balkon in Den Haag rosetjes te drinken.
We hadden het net over beatstad. Zin om mee te gaan? Laatste weekend van augustus... Dennis en Edward komen ook.
Een paar weken geleden was ik voor een lang weekend in SA. Wat een geweldige stad en land!
Geniet van je tijd en wie weet tot in Den Haag, x Amber
Oja, ook de groeten van M en F

vincent

Taaaar, ja ik ga je nu schrijven als het goed is, (A)

AMBER__- Long time no see, hahaha hebben jullie lekker weer in den haag? zal wel, maar ik zit nu met me kont in namibie, even een vakantie'tje tussendoor. Ik ga begin juli weer naar cape town. Beatstad, klinkt zeker niet verkeerd! Alleen een vraagje, wat is de preciese datum? ik ga namelijk in augustus op vakantie naar italy en Swiss!!

Dikke kus vince

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!