Vincent op stage in Kaapstad Zuid-Afrika

220 Meter de diepte in

Plet,

6 juli Vandaag was ik al vroeg op gestaan om al mijn spullen in te pakken, ik moest om 9 uur in de ochtend klaar zijn om te vertrekken. Om precies 9 uur stond alex voor de deur om me op te halen. We zaten met mensen in de auto. Om 6 uur zijn we aangekomen in Plet, het was helaas al donker dus ik kon niet veel zien. Maar ik kon de zee ruiken wat voor mij dus al genoeg was, heerlijk. Het was best koud en was blij dat ik warme kleding had mee genomen. We zijn eerst maar eens even naar de supermarkt gegaan om eten te halen. Ik heb vanavond gekookt, het was ki[filet met een vulling van fetta en kruiden, dat de oven in gegooid. Rijst gekookt, uien en prei gebakken en gemixt met de rijst. Nou ik was tevreden want ik was aardig moe en had eigenlijk geen zin om te koken. m het eten zijn we een filmpje wezen kijken, ik heb het bad vol laten lopen boek gelezen. Snel uit bad en daarna me bedje in gedoken om vervolgens dit te typen. Morgen is het plan om uit te slapen, daarna de buurt te verkennen. Ik zal trouwens even wat zeggen over de accommodatie. Het is een huis dat 10 bedden heeft, 3x dubbel bed, en 4x losse bedden. 4 badkamers en een ruime huiskamer. Mag dus weer niet klagen waar ik beland ben!

Goed gister, joh wat een dag.... Ik werd wakker we stonden op, ontbijt gegeten! En naar het centrum gegaan. Daar zag ik in zon toeristen kiosk een brochure hangen van s'werelds hoogste bungy bridge!!! 220 m vrije val naar beneden donderen. Mijn dag kon niet meer stuk, ben eigenlijk best wel een adrenaline junkie geworden als ik nu zo denk. Goed we moesten een uurtje rijden tot we er waren, en voordat op de plaats waren moesten we over de brug rijden waar het allemaal plaats zou vinden! Tering dit is hoog, goed eerst maar even moeders bellen! OM het nieuws te delen, ik moest beloven haar terug te bellen! Betalen, gear aan. Wachten tot je op gehaald word. Je moest vanaf de kant naar het midden van de brug lopen via een soort van tunnel die onder het wegdek lag. Het waren roosters waar je op liep en dus kon je naar me beneden kijken. Nou het begon nu wel te kriebelen. Ik had er zin in joh.... Goed klaar maken, house muziek op de achtergrond, 3 2 1 JUMP!!!!! Zon goed gevoel, vrij, adrenaline, je geniet.... En ook al gaat het zo snel, toch duurt het een eeuwigheid als je zo erg geniet... Mijn dag was weer top!!!

Foto's volgen nog!!

vince

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!